Veelgestelde vragen
Wat u dringend van Slotenprobleem Kwijt wilt weten
Heeft u een vraag over de service of werkwijze van Slotenprobleem Kwijt?
Bekijk onderstaande vragen en kijk of het antwoord op uw vraag hier mogelijk al tussen staat. Is dat niet het geval? Geen probleem, wij helpen u graag verder! U kunt namelijk altijd telefonisch contact met ons opnemen of het contactformulier invullen.
Snel weer vrij van slotenproblemen?
1) Hoe kom ik in contact met een slotenmaker in de buurt?
Slotenprobleem Kwijt werkt met een netwerk van vakmannen. U kunt telefonisch contact opnemen of het contactformulier invullen. Maakt u gebruik van dit laatste, dan neemt de vakman voor uw regio zo spoedig mogelijk contact met u op. U treedt direct in contact met de vakman uit ons netwerk. Informeer naar de mogelijkheden en/of maak meteen een afspraak! Uw vakman is ook in de avonduren en in het weekend beschikbaar!
2) Ben ik verplicht om een afspraak te maken na het invullen en versturen van het contactformulier?
Nee, het contactformulier invullen verplicht u tot niets.
3) Wat zijn de kosten van het inschakelen van een slotenmaker en wat betaal ik voor zijn diensten?
Dit kan per aanvraag verschillen. Zo wenst de ene klant herstel van een enkel slot, terwijl een andere klant eerder behoefte heeft aan advies over inbraakbeveiliging. Vraag uw vakman naar de mogelijkheden en hij zal voor de gewenste dienst een gepaste offerte doen, inclusief btw.
4) Hoe gaat Slotenprobleem Kwijt om met mijn persoonsgegevens?
Uw gegevens worden alleen gebruikt om contact met u op te nemen. Slotenprobleem Kwijt garandeert dat uw gegevens niet aan derden worden doorgestuurd.